lørdag 22. januar 2011

ukens favoritt * weeks favourite

Denne uken har uten tvil vært i promarkerens tegn, fått farget flere motiv og virkelig kost meg... Jeg har omtrent 70 stk fordelt i tre mapper og alt er kjøpt hos Johanna Sheen til en billig penge og fri frakt... Betaler under kr. 15 pr tusj og mappene er bare ca 80,-... Så anbefaler alle som vil ha disse tusjene en tur inn dit.. :D
Og hva jeg ønsker meg, jo enda flere promarkers... de er jo så herlige, og så et par mapper til da... kanskje jeg skal ønske meg gavekort hos Johanna på bursdagen min i april... hadde vært noe det..

This week have been a promarker week... just simply love them... I get mine from Johanna Sheen, and she has got the best prizes and of course free shipping witch i love... :D I have about 70 markers and 3 holders.. but I want them all.... And they are high on my wishlist.. maybe I can wish for them for my birtday in april... that would be lovely..





Ha en super helg * Have a super weekend

LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda