lørdag 26. mars 2016

Mixed media tag

Hei alle sammen

I dag har jeg lyst å vise dere en veldig enkel måte å lage bakgrunner til f.eks tag på.

Du starter helt enkelt med en tag, gel medium (som denne her) og pigmentpulver


Etter å ha tatt på de pulverene du vil ha sprayer du noen dusjer med vann slik at pigmentpulveret reagerer... 


Og vips så har du grunnlaget for å lage flere tags (kort eller annet).. Du tar bare de andre tagsene (eller papirene) og legger over den første.. Legg på i lag på lag, i dag har jeg laget fire tagsbakgrunner ved hjelp av en operasjon.


Så enkelt ikke sant..  Og dette er veldig gøy.. Du kan tom ta på mer pigmentpulver og medium på din første tag for å lage mange mange flere... ADVARSEL: dette kan føre til avhengighet.. 


For å pynten tagsene kan du gjøre det så enkelt som å stanse ut f.eks gratulerer og vips så har du en ferdig bursdagstag..


Du kan også så klart gjøre mye mer ut av det.. Her har jeg stanset ut masse blader og brukt en liten kanin sammen med gratulerer teksten.. 


Jeg har også brukt en del små sommerfugler, greier du å telle hvor mange jeg har brukt?? Skriv gjerne svaret som en kommentar her i bloggen eller via facebook (scrappegleder eller scrapomania sine sider). 


Og til slutt ser du alle fire tagsene sammen... 


Håper du fant litt inspirasjon til å leke litt du også..

Klem fra LindaSS








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda