fredag 6. mars 2015

Ny utfordring fra Korthobby

Hei alle sammen...

"this is for a blogpost for a norwegian store so this text is only in norwegian.. if you have any questions just ask"

Denne runden er det så enkelt som at alt er lov... så da er det bare å sette igang.. husk reglene om at skal du levere bidrag til Korthobbys utfordringer må det være minst en bit metall fra Korthobby.no


Som du ser har jeg både bilen og smokken fra Korthobby.. er de ikke bare supersøte... 

Denne esken kommer jeg også til Scraopmania på Moa i Ålesund for å holde kurs i den 11. april.. og det er fortsatt ledige plasser... Meld deg på i butikken eller til meg (FB eller her) Pris kr. 250,- Ønsker du at jeg skal komme til deg å holde kurs bare ta kontakt...


Klem LindaSS



1 kommentar:

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda