torsdag 15. august 2013

Røft og Tøft hos Nordsalten Hobbyklubb

 
Hello everyone..
Today we want you to go a little rough and tough
 
Hei alle sammen..
I dag vil vi at dere skal lage noe som er litt røft og tøft

 
I desided to go for a AJ to put in one of my AJ books (yes I got a few of them)... I started with a little left over bit of wallpaper... added some black viva stamp Paint and Viva Ferro with gold.. The gears is from Roxy Stamp and I have cut them out of some leftover pp... colored with some gold, silver, black and more.. :D The Pearls on the gears are made with my gluegun, used different tissuetape and some Prima Bling
 
Jeg bestemte meg for å lage en liten AJ siden til å feste inn i en av AJbøkene mine (ja jeg har noen av dem.. ).. Jeg startet det hele med en bit tapet.. brukte litt viva sort stamping farge samt viva ferro gull... tannhjul fra en dies til Roxy Stamp og restepapir, farget de med litt forskjellig gull, sølv og sort.. Perlene er fra varmepistolen min, litt tissuetape og Prima bling..

 
Så stikk innom Nordsalten Hobbyklubb og bli med du også..

 
Love LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda