onsdag 21. mars 2012

She's so cute 21


Måtte prøve meg på den flotte utfordringen til Hege hos Thats just so cute... den var litt morsom.. .fant frem et ark jeg hatt liggende ganske lenge, tror faktisk det har ligget her i flere år... Men nå har det jo plutselig blitt fint igjen.. rare greier dette her...

Tages er magnoliadies og den flippen er en Tim H dies og er stanset ut fra kaffefarget bokside.. stempeltrykket (det engelske) vant jeg for over et år side (og jeg bruker ikke engelske tekser så det har bare ligget der)... men nå fant jeg jo plutselig ut at dette er en perfekt tekst til en konfirmant...


Den andre teksten er Kreativ Hobby... Båndet har jeg fått i gave og det er bundet fast med koppertråd (som jeg fant i noen gamle kabler)... videre er alle kanter svertet med distress walnut stain...

Så tusen takk Hege... du satte igjen kreativiteten igjen nå...

klem LindaSS

6 kommentarer:

  1. Flott resultat av at inspirasjonen er på plass igjen! Moro at Hege som er gjest hos oss kunne få deg igang!

    Takk for fint bidrag!

    SvarSlett
  2. Stilig tag du har brukt.

    Takk for aat du tok utfordringen :)

    SvarSlett
  3. Så morsomt at du lot deg inspirere til å lage dette flott bidraget, Linda:) Skikkelig kreativt å bruke kobbertråd fra kabel. Klem Hege.

    SvarSlett
  4. Så bra kort du har laget av ting du ellers ikke ville ha tatt i bruk. Liker taggene dine :)

    SvarSlett
  5. et friskt og morsomt kort du har laget.
    likte teksten på kortet.
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvarSlett
  6. Så stilig kort! Syns mønsterarket ditt var skikkelig kult jeg!

    Tusen takk for herlig bidrag!

    Klem Stine, TJSC

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda