torsdag 17. juni 2010

Lekt meg litt med siden min

og siden jeg ikke er helt i form til å sitte på normale stoler enda så blir det ikke så mye kortproduksjon, men gleder meg til jeg igjen kan tusle meg opp på hobbyrommet mitt.. :) Gulljenta vår er i alle fall helt herlig, og akkurat like perfekt som sin storebror.. :) La inn et bilde av henne på toppen, og fikset siden slik at den viser hva jeg driver tiden med nå...

Sommeren lar i alle fall vente på seg, men jeg legger herved inn et bilde fra i fjor sommer i håp om at det skal få værgudene på bedre tanker (man kan jo alltids håpe)


"Bak skyene skinner alltid solen"

2 kommentarer:

  1. Så herlig oppdateringer på bloggen din. Skjønner alt går i rosa sus og dus for tiden:) En skjønn lita jente du har fått, og like mørkt hår som mamma'n sin så jeg.
    Hvilken mal har du valgt for å få 3 kolonner? Jeg har også veldig lyst på det..
    Kos deg med lille prinsessa di, kort får du alltids produsert senere:)
    Klem Hege.

    SvarSlett
  2. Så fin blogg du har, og så masse fint du lager. Likte også bildet i header'n, ei fin prinsesse du har fått :o)

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda