søndag 13. juni 2010

Jeg er blitt mamma til to

onsdag kveld kl. 2027 ble jeg mamma til verdens nydeligste lille prinsesse... :) Vi ble innlagt på sykehuset på søndagskvelden med vannlekkasje og onsdag kveld kom verdens nydeligste jente til verden..

Så nå er jeg så heldig å være mamma til verdens beste gutt og til verdens beste jente... Heldige meg...

Wendsday evening at 2027 i became the lucky mum of a beutiful little girl.. So now i have the worlds best boy and girl.. I am one lucky mama... :)

Linda

4 kommentarer:

  1. Gratulerer som nybakt mamma til en liten prinsesse! Du får nyte tida framover til å bli kjent med den lille:) Håper alt står bra med hele familien. Er storebror stolt?
    Klem Hege.

    SvarSlett
  2. Gratulerer!!!! Såååå koselig å høre! Nå har dere fått enda en ny sjef i hus :) hehe :) Håper alt står bra til med den nye familien ;) Kos dere!!

    SvarSlett
  3. Masse gratulerer! virkelig koselig å høre! :)

    SvarSlett
  4. gratulerer SÅ masse med en vakker lita prinsesse=) håper fødselen gikk greit og at dere koser dere masse med den lille og storebror=)

    klem fra meg=)

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda