fredag 28. mai 2010

Lilla og sort kort med to små tags

Purple and black card with two small tags

Kreativ Hobby ville ha kort med tag denne gangen, og dette er mitt lille bidrag

Kreativ Hobby wantet a card with tag this time around, and this is what i made..





Ellersen går dagene i venting for tiden, permisjonen er startet og nå er det bare 19 dager igjen til termin.. :) Men hun kan bare komme allerede i dag, jeg er klar jeg...

Otherwise my days go to wainting, as my duedate is only 19 days away... But she can come today if she likes, i am ready and waiting.. :)

Ønsker dere alle en flott helg... Whish you all a nice weekend

Linda

3 kommentarer:

  1. Lilla og svart var virkelig en nydelig fargekombinasjon!! Likte kortet ditt veldig godt - og vi har en felles interesse i sommerfugler! Sommerfuglen på nederste og øverste småkort hos meg er en spellbinders dies, sommerfuglen i midten vet jeg ikke, for den har jeg fått av ei venninne.
    Lykke til med det forestående!!! Og familie forøkningen ;) Ikke lenge igjen nå ;)

    SvarSlett
  2. Så nydelig dette kortet var Linda. Lilla er nydelig og sommerfugler har jeg og dilla på, de er utrolig flotte!
    Lykke til med dagene fremover, spennende å gå å vente, selv om man vel blir temmelig "utålmodig" mot slutten.
    Ha en super helg!
    Klem Guro

    SvarSlett
  3. Tusen takk for at du er med i feiringen vår hos scrappekammeret; har lagt 3 lodd til deg; de tre første til og med!
    Ha en fin kveld!
    Klem Guro

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda