søndag 6. april 2014

Alt er lov hos Korthobby

Da er det tid for en ny utfordring fra oss jentene i Korthobby.. og denne gangen så er alt lov... hvor herlig er ikke det... Så da er det bare å finne frem godsakene og sette i dag... Husk bare at på bidraget må det være metall fra Korthobby.
 

Bakgrunnen min har jeg laget ved hjelp av bandasje (store som jeg er beregnet på bruk i spabehandlinger), gesso, gel medium, bead gel og mister... Litt fjær, perler, blomst fra Prima og småtterier for pynt.. 
 
 
Jeg har brukt tre forskjellige metall på mitt bidrag, laget swirler av denne her, klokkevisere over blomsten og ett håndtak på siden for litt ekstra effekt..
Så da håper jeg dere vil ta turen innom oss for å bli med på utfordringen..
 

Klem LindaSS

1 kommentar:

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda