søndag 15. desember 2013

Julekurver hos Nordsalten..

Hos Nordsalten nå i desember så har vi lyst å se julekurver.. og DT på gruppe 1 har allerede den 1. desember vist dere mange herlige kreasjoner... Med julekurv nå i desember så har vi begrepet ganske vidt.. og det er rett og slett noe du kan ha julegodter i.
 
Vi jentene er også så heldige å være sponset av Nicecrane Designs.. og jeg har brukt ett av hans herlige motiv på min julekurv..
 
 
Selve julekulene er laget ved hjel av dies fra Tim Holtz, motivet stanset ut med spellbinders og rammen i rundt er også en spellbindersdies... Til å farge rammen med har jeg brukt metallic lustre fra Deco Art som jeg fikk i mitt Scrapomania prosjektkit for desember..

 
Inni har jeg festen en liten cellofanpose som er akkurat nok til noen Smarties..
Og stempelet jeg har brukt er eget design fra Scrapomania.no

 
Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda