torsdag 5. mai 2011

Vintage bokmerke

Her er mitt første bokmerke.. Måtte bare prøve meg på ett når jeg så de flotte bokmerkene som Wenche hadde laget til månedes Trykkpresse hos Ett Trykk Deltar på deres utfordringe og utfordringen hos Skrappekammeret

Her is my first bookmark.. never ever made one before... So hope you like it.. Fun to make, so this will not be my last one..



Have used
Blomster fra Prima
MS sommerfuglpunch
Prima bling
Halvperler fra kort og godt
Fjær jeg har fått
Hvit Bazzill som er svertet med distress
Dies fra Nellie Snellen

Håper dere likte det.. :D

LindaSS

2 kommentarer:

  1. Et nydelig bokmerke du har laget, Linda!!!
    Disse kan du trygt lage flere av. Ble så lekkert med den kanten øverst.
    Tusen takk for at du deltar i månedens utfordring hos Trykkpressa!!!
    Klemmmmm, Wenche ;0)

    SvarSlett
  2. Kjempelekker!! Liker så godt denne stilen... Ha ei flott helg :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda