lørdag 5. februar 2011

ukens favoritt * weeks favourite

Og så var det lørdag igjen da...hmmm...ukene går jammen fort... De neste to lørdagene blir det nok ikke noen ukesfavoritt for da er jeg på varmere strøk... ååå som jeg gleder meg...

Å finne en favoritt denne uken var faktisk ikke så enkelt, da jeg har vært litt over alt... men så gikk det jo opp et lys for meg, over hva jeg virkelig har brukt denne uken.. og det er de herlige digitale stempeltrykkene fra Kenny K, de er bare supre.. (se et annet innelgg i dag for et kort med dem)

To find a favourite this week was really not that easy, but then my mind came to think of what I hade used a lot this week.. and what else that Kenny K.. and all those wonderful digis.. :)See another post today to see a creations with them..

If you pop by them you also get a free digi.. :D (se picture below)



You half to drop into Kenny K to download.. :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda