lørdag 15. januar 2011

Denne ukens favoritt / This weeks favourite

Jeg har så lyst å starte en fast liten ting her inne, med min favorittting hver lørdag.. Det kan være noe jeg nylig har kjøpt eller har hatt en god stund.. Noe jeg virkelig har kost meg med denne uken.. Så lenge jeg husker og vet hvor jeg kjøpte det vil jeg legge en link til butikken.. Og så vil jeg legge ved det jeg ønsker meg denne uken med en link til.. Kan bli mye rart her etter hvert...

Denne uken er det uten tvil big shoten min som er favoritttingen min, den er kjøpt på Bikuben av mannen til jul til meg.. :D Heldig ikke sant..
Og hva jeg virkelig ønsker meg er denne pakken med Spellbinders Dies.. ahhh man kan jo drømme






I just feel like starting a little regular thing in my blog, a favourite thing every saturday with the link to the store where i got it (if i remember) and also something i really want and miss this week.. :D

This weeks favourite is with out any questions my new Big Shot that I got for x-mas with my husband.. He got it at Bikuben...
And what i really want is this spellbinders pack... ahh a girl can dream...


Så det er ikke alle jenter som har diamanter som sin beste venn, det er dette jeg vil ha...

So not evevy gils best friend is not diamonds, this is what i want... :)

Have a wonderful weekend... ha en super helg

LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda