tirsdag 31. august 2010

Diva card

Jeg fikk så lyst å lage litt vintage preg på ark med bruk av rød/rosa farve... og syntes det ble ganske så stilig, om jeg må få si det selv... :) Diva stemplet syntes jeg passet helt utmerket til dette, men skulle ønske jeg hadde større utvalg i blomster å bruke.. men det er vel bare å føre det på ønskelisten sin det...

I felt like making a card with vintage take on the paper in red/pink.. and i feel like it got to be real cool... if I may say so my self :).. The Diva stamp i felt was just perfect for this card, but i would wish that I had some more flowers to use.. but i will ad that to my wishlist..









Med dette kortet blir jeg med på følgende utfordringer / with this card I take part in this challanges:

My Time To Craft wanted Glitter and Glitz
Musikkstua, som gav meg ideen til kortet / which gave me the inspiration wanted to be inspired from the song "Girls just wanna have fun" and the color pink
Wild Orchid Challange wanted Sparkle
Creatalicious Challanges asked for Vintage, witch i feel the paper makes it

Håper dere likte kortet mitt Hope you liked my card
Legg gjerne igjen en kommentar I would love for a comment

Linda

4 kommentarer:

  1. Oh this is such cool paper! Love it! Great card!
    Thanks for joining in the Wild Orchid Crafts Challenge this week!
    Hugs, Dena

    SvarSlett
  2. Så stilig det papiret var :)

    Takk for at du deltar hos Musikkstua.
    Iselin

    SvarSlett
  3. Artig :D


    Takk for at deltar på den tredje utfordringen hos oss på Musikkstua!

    Carina

    SvarSlett
  4. Kjempeflotte sterke farger du har brukt på kortet ditt her ;) Nydelige blomster også ;)
    Takk for at du deltar hos Musikkstua!
    Klem, Anette ;

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda