mandag 12. april 2010

Jeg har fått meg to awards.... jippiiiii... Two awards for me... :)

Den første fikk jeg for en liten stund tilbake av Guro og jeg setter kjempestor pris på den.. :)

The first one I got a little while ago from Guro, and I am really greateful..

En blogg med sjarm / A blogg with charm


Den kom med følgende regler / It came with the following rules
1. Legg ut awarden. Post the award
2. Gi den til 12 personer. Give it to 12 people
3. Link til de du gir den til. Link to who ever you give it to
4. Fortell det til de som får den. Tell the ones you give it to
5. Fortell hvem du har fått den av. Tell who you got it from

Jeg vil gjerne gi den videre til disse 12 herlige bloggene
I would like to give it to this 12 lovely blogs

Guro
Sakkalo
Cathrine
Knerten
Benedicte
Isabell
Wenche
Agnete
Anette
Mette
Hege
Marielle

Fra Sakkalo fikk jeg denne herlige awarden, med følgende regler
From Sakkalo i got this lovely award, with this set of rules



• Give a top ten list of the things that make you happy.
• Give a top five list of trivia about yourself.
• Share the award with only five persons and ask them to do the same things.
• Link the blogs you choose, and link the blog of the person who awarded you.

Min topp 10 liste over ting som gjør meg glad / My top 10 list

1. Når min sønn sier har er glad i meg / When my son tells me he loves me
2. Når jeg kjenner babyen sparke i magen / when i feel the baby kick me from inside
3. En deilig sjokolade som du bare må ha / a bar of chocholate that you just half to have
4. Når jeg har mannen min hjemme / when i got my husband at home
5. Min familie, mor, far osv... / my famely, mother, father and so on
6. Når jeg får viljen min / when i get i my way
7. når jeg får pakke i posten / when i get a parcel in the post
8. når kundene mine forteller meg hvor god jobb jeg gjør, og at jeg hjelper dem / when my clients tell me what a good job i do, and that i help them
9. Når noen skryter av kortene min / when someone brag about my cards
10. Kommentarer i bloggen min / comments in my blog..

Trivia om meg / My trivia
1. Jeg elsker god mat og drikke og får egentlig aldri nok av det / i love good food and drinks, and can never get enough
2. Jeg diver mitt eget lille spa, og storkoser meg på jobb / i run my own little spa and really enjoy my work day
3. Jeg er mor til en og nr. 2 kommer ca 16. juni.. / I am a mother of 1, and nr. 2 is due around 16. june
4. Jeg elsker dyr rundt meg, og har pr. i dag 1 hund (valp), 1 katt, fisker og masse masse høner ( ca 20 stk) og 40 hønseegg som skal klekke nå på onsdag / I love animals and got 1 dog (puppy), 1 cat, fish and lots of hens (about 20) and 40 eggs that is due to hatch on wendsday
5. Jeg er helt fersk i kortlaging og har kun drevet med dette i noen måneder / i am totally fresh in the game of making cards and have only been doing it a few months..

Så til de jeg gir denne videre til / so to the ones i give this lovely award to

Sakkalo
Guro
Knerten
Anette
Mette

8 kommentarer:

  1. Takk for alle de søte kommentarene du legger igjen inne på bloggen min!<3 Og tuusen takk for award! Den blir satt veldig pris på:)

    Ha en fin ettermiddag!

    Klem Cathrine

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Linda, så hyggelig å bli satt pris på !! Jeg gir dette svært gjerne tilbake til deg også.
    Håper du legger ut bilder av det nye kullet med kyllinger etterhvert, for det er alltid så spennende med nytt liv :-)

    SvarSlett
  3. Tusen hjertlig takk for awardene!! Kjempekoselig å bli satt pris på, setter stor pris på det:-)
    Ha ei strålende uke:-)
    Klem

    SvarSlett
  4. Tusen tusen takk Linda :-D Utrolig koselig med disse awardene og alle kommentarene.
    Morsomt å lese litt mer om deg og,spennende med baby på vei.
    Ha en super uke, blir stas med kyllingene på onsdag, tenker jeg, herlige små skapninger.

    Klem Guro

    SvarSlett
  5. Tuuusen takk Linda!!! Alltid kjempekoselig med awarder ;) Det setter jeg utrolig stor pris på :)

    SvarSlett
  6. Hei Linda:-)

    Takk for at du vil være med på blogg candy`en min:-) Lykke til!!

    Så koselig blogg du har! Kjekt å lese om kyllingene.
    Lykke til med den lille i magen:-))

    Ha en fin uke.

    Klem, Astrid

    SvarSlett
  7. Tusen takk for awarden, det setter jeg pris på.

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda